söndag 21 mars 2010

bebislängtan [1]

idag gick vi på dollar och köpte en spargris, med döskallar och i den ska jag samla bebispengar och då undra mattias, söt som han är om jag skulle köpa en bebis, men nej, att skaffa bebis kostar pengar och alla pengar jag kan komma över nu hamnar i bebisburken. funderar på att starta en bebisfond eller nå så folk kan skänka pengar. hahaha. sicka idéer men känner att det börjar bli dags innan man blir för gammal liksom. så till nästa år ska vi ha en bebis.
speciellt om jag får jobb, då börjar jag nästa vecka (inte imorgon utan nästa måndag) och då går jag förhoppningsvis över till att att få fast anställning i september och då blir det att börja med den så kallade bebisverkstaden, och blir vi men barn direkt så blir det en liten kräfta, woho. men jao, det visar sig det här. ska i af spara multum med stålar.

Inga kommentarer: