måndag 1 mars 2010

[46] just another day just passed me by

Jaha då var den här dagen slut, första dagen av strejk, tomorrow I will continue my misson. Och vara på praktik, första dagen, det blir säkert helt okej. Ska ringa hinkas tjejs jobb också och söka vik. Hon skulle rekommendera mig också så de känns bra, har inte träffat henne men hon verkar trevlig. Och hon skulle ju inte göra de om hinkas inte tyckte jag jobbat bra så, de känns också bra.
Vill ha jobb. Pengar. Lön.
Har sökt jobb på SJ idag också, både i Eskilstuna och i Stockholm. Tyvärr fanns inte Katrineholm som hemort :P För de hade ju varit typ kanon, eller Karlstad eller Örebro möjligen. Västerås fanns men jag känner ju ingen där så då kan vi inte packa allt och flytta. Men Katrineholm/Eskilstuna eller på pendlingsvänligt avstånd till Stockholm funkar, palla bo i Stockholm där alla är sönderstressade :O
Men nu har jag odlat sparrisar så nu är det dags att sova. mina tider är 9-1530 med en halvtimmes rast där nånstans mitt på dagen så måste sova åtminstone 7 timmar inatt xD yeah glhf ungefär.

anyways. nightie nightie

Inga kommentarer: