torsdag 25 mars 2010

torsdag fortsättning

Ja då var man hemma från jobbet igen, hunden är kissad och ska anmälas till lydnadskurs. En kollega och en mamma ska anmäla sina hundar och då är de ju lite folk man känner också och då känns de inte så läskigt xD
Gjorde daily luck test på fb nyss, 90% så nu ska jag vänta på att mannen ringer mig så jag kan ringa till Sykes sen. Gäller att passa på när man har sån pass tur xD Känner mig dock sjuukt jävla nervös, inte för att det spelar någon som helst roll, dom lär ju liksom redan ha fattat sitt beslut men ack ack ack, nervös är jag xD
Funderade på att mobba robert också och skicka en fot till honom men har ännu inte kommit till skott xD (Maggan förstår, och troligen Soe också för Maggan har nog berättat för henne)
Annars så börjar de bli dags att han ringer så jag kan ringa ut xD

Inga kommentarer: