lördag 27 mars 2010

Lördag

Haha missade helt att blogga igår men kan väl dra de i lite stora drag sådär.
Ringde ju HR igår morse men då fanns inga besked att få, skulle finnas tidigast på eftermiddagen, surt surt men gick iväg till dagis och hade jättekul med alla barn. -barn- var jättemysigt och kramig och sen lekte h-n och jag med duplo tillsammand med de andra barnen.
Skulle sluta 14.30 men fick gå redan 14 om jag inte tog rast och de gjorde ju inget, trodde inte jag skulle ha någon eftersom jag inte jobbade så många timmar så Mannen gick hem till hunden på sin lunch. Slutade med att jag fick gå straxt innan två till och med. Så nice :P

Så då begav jag och Nanette oss först ner till försäkringskassan och jag lämnade ett papper och hon lämnade papper för kung och fosterland :P
Efter det gick vi förbi SuperSandra och hämtade min bok, klappade lite på Deedee och snacka lite skit. Hon lagade mat för dom skulle ha firmafest så vi blev inte kvar så länge, ville ju ge henne tid så hon hann i tid och inte störa så mycket.
Och efter att vi varit där så gick vi till Sykes och hälsade på våra män. Diskutera lite om vi skulle ringa HR igen men de blev inte så. När vi skulle gå satt han i receptionen, tajming is everything xD Och då frågade jag när man kunde få besked för jag hade fler jobbintervjuer att gå på men att jag helst jobbade där och sådär xD men att jag ju liksom behövde få besked. Och ja det förstod han ju och så berättade han att dom höll själva på att skriva papper med den nya klienten och innan dess kunde dom inte erbjuda jobb till folk, utifall dom backar ur eller så. Och ja det förstod ju jag med :P
Så Nanette och jag begav oss hem, tog varsin lite dricka och sen 17:22 ringer okänt nr till mig. Och då är de HRnr1 som ringer och säger att dom jättegärna vill att jag kommer och jobbar hos dom. Så vi pratar lite och detaljer och sånt och ja. Nu har jag jobb på Sykes igen. Mwahahahahaha.

Min och Soppans diskussion igår var bra också xD
först via mattias i telefon
Jag: han ska vara snäll jag vet vart han parkerar sin bil
Soppan: jaha vart är de då
jag: där
Soppan: haha ne det är brevid
Jag: på höger eller vänster sida.
Soppan: Vänster

och sen när vi var på väg från sykes mötte vi honom och då sa jag att jag vart och kollat på bilen xD

sen på kvällen igår åt vi tacos hos Nanette och Jörn, drack vingroggar och pratat massa massa. Varken Nanette eller jag var bakis men karlarna som inte drack igår verkar lite schletna idag xD
Vi har vart på dollar också redan. Nu blire lugnt fram till tvätttiden :)

Inga kommentarer: