onsdag 24 mars 2010

Ooohh-Ooonsdag

Oj jävlar - ja imorse kände jag mig grymt opepp men alla barnen blev så glada när jag kom till dagis och då liksom släppte allt opeppet och jag var där till 110% och vi lekte och hade trevligt. Vi fick även fisk iag utav -barn- snälla mamma som var där och gjorde maten. Jag bara älskar fisk och mina kollegor bara skrattar åt mig på fiskdagarna, men man ska ju få folk att skratta så :) Efter lunchen begav vi oss ner till badet men ikke för att bada, inte säsong för de än ;) Vi fick lite grillad korv och saft och lite kakor och så fick vi gissa vikten på en skitstor falukorv, som -barn- vann, typ fyra gram ifrån eller så, jäkligt imponerande (Y)

Efter jobbet gick jag direkt till dollar och vandrade runt där i en halvtimme ungefär, med uppdrag köpa bajspåsar. Tappade min vante där innte klantig som jag är men fick tillbaka den xD haha! Hem och ut med hunden och sen dess har jag och hunden och båda katterna legat däckade framför tv:n. Mannen kom hem med kebab till mig och sedan drog han över till Per för att leka med honom och dom andra tjejorna xD Vårat internet började typ precis fungera efter att ha legat nere hela dagen, vilket "våran" supporter märkte innan oss och dessutom började åtgärda innan vi ringde, tack o tack, aå nu har jag surfat runt och besvarat alla trevliga mejl som kommit under dagen och pratat med Maggan och nu ska jag se biggest loser klart och sen tvätta håret innan kvällens stora händelse. Grey's Anatomy.

Inga kommentarer: