tisdag 30 mars 2010

Tisdag

Vet inte om jag sovit bra eller dåligt. När jag sov, så sov jag verkligen djupt dock drömde jag men kände mig utvilad, men jag vaknade ju hundra miljoner gånger (typ tre elelr fyra) så jag är ju lika förbannat pisstrött och vill inte alls de gå till något dagis idag och leka med barnen, jag vill bara gå och sova resten av dagen. Men de går ju inte, har bara idag, imorgon och på torsdag kvar så det är ju bara att bita ihop liksom, fast jag hellre skulle vilja sova, får försöka att inte somna där heller. Sablar ont i knät har jag också.
När jag kommer hem idag ska jag nog tvätta håret och sen är de nya avsnitt av NCIS och det ääääälskar vi ju och sen ska jag se del 2 utav CSI triologin. Imorgon är de sista delen och de är bra för då är greys tillbaka och de tycker vi om. och på torsdag är de vampire dairies och criminal minds och sen på söndag är de bones och sen är de ny vecka igen.
Hahaha, ja jag har korta veckor här hos mig.
Minus en celsius ute men dags att gö sig klar och pallra iväg.

BTW: hoppas skogsblomma får lägenheten ovanpå den hon har nu :)

Inga kommentarer: