onsdag 24 mars 2010

Mer onsdag

Nej nu har jag sett Grey's Anatomy och det var ett superspännande avsnitt och även sett på It's me or the dog, tyckte ruskigt synd om dom men samtidigt var det lite roligt att ha extra uppsättning med vardagsrum. Men fan vilken tur att Roxanne aldrig åt sådär mycket saker, hahaha, då hade jag fan dött.
Imorgon börjar jag kl 8, ska jobba in en timme imorgon och sluta en timme tidigare på fredag. Imorgon ska jag även hoppas Sykes ringer alternativt ringa Sykes och hoppas på ett besked. Orkar inte vänta tills på fredag xD Vill helst veta typ igår. Haha!
Dock om jag får de så insåg jag för en stund sen att jag kommer sakna att höra "colle colle" xD Och dom är så ruskigt söta och helt plötsligt kan man få en kram, tror inte de blir så på Sykes xD Men ja, vi får väl se hur det går helt enkelt.
Verkar även som om jag för lönen för min ajobbdagar nästa månad, så vida inte föräldrarna fixar det imorgon. Visar sig antar jag.
Men nu är det sängdags för mig och jag kommer att sova som en prinsessa!

Inga kommentarer: