tisdag 2 mars 2010

[45] 2mars första dagen med praktik

är helt jävla opepp och har inte ens strumpor på mig.
vaknat typ hundra gånger inatt för mattias snarka, mattias förde oljud och så hade jag en liten mardröm såhär på morgonkvisten.
otaggat.
idag är första dagen på praktiken, alla där var jättetrevliga när jag var och hälsa på och jag kommer säkert att trivas. men jag vill inte hålla på med massa praktiker om de inte leder till jobb.
screw this, jag vill inte praktisera jag vill hellre sova halva dagen.
Tror dock att idag blir rätt okej, ska till optikern vid halv tolv och de tar typ 20 min dit och 20 min tillbaka och så ska jag undersökas också. mwahahhahahahah eller nått.

Nej fy fan.
hoppas klänningen kommer den här veckan, och håret, och att någon ringer och ger mig jobb.
vi har bestämt oss för att när vi har ekonomi så ska vi tävla :)

Inga kommentarer: