onsdag 10 mars 2010

skickat iväg en till jobbansökan till samma företag som den där jag ska på intervju.
denna tjänt är dock belägen i katrineholm ;P
woho säger jag bara
så nu ska jag bara gå och hålla tummarna för att dom ska ringa mig om det med.
om de är samma timlön är de ju no big deal om vilken tjänst jag får
men kan ju vara bra att vara belägen på ett och samma ställe med.
huvudsaken är att jag får ett välbetalt jobb
och helst mattias med
men katrineholm känns som ett bra ställe att bo på efter att ha bott här

S.Bell tyckte dock att "vad då ska ni flytta" och mja, får vi mer välbetalt jobb så gör vi det tyckte jag och kunde inte låta bli att fundera på när S.Bell och jag senast sågs eller liksom prata på riktigt inte bara över mejl, och de är rätt länge sen, och över mejl kan man ju prata överallt. visst kommer jag sakna na men så ofta ses vi inte.
det är inte som med maggan. om jag inte såg henne på hundra år skulle saker och ting ändå inte förändras mellan oss, det är bara med henne jag har så. Och mattias då ;P

Inga kommentarer: