måndag 26 september 2011

saker jag fått för mig

  •  Ska vara med i KK-joggen 2012 
Vilket i stort betyder att de är dags att börja träna nu för jag gör inget halvdant = jag satsar på rekordet
  •  Jag ska börja plugga
 Just nu lutar de starkt åt programering+speldesig. Lite HTML-koder och annat tekniskt blir de nog också med lite tur.

  • Pistollicens
Alltså måste jag börja skjuta snart ordentligt, men de får nog bli nästa år ?

  • Börja åka cross
Som sagt, jag gör inget halvdant, och jag ska bli världens coolaste mamma xD

  • Spela instrument, Lära mig ett till språk, bli bättre på sport
Och ni kan ju gissa för vems skull det är liksom, han behöver läxhjälp om några år och då måste man vara förberedd så in i.

1 kommentar:

Emelie sa...

Haha, det var inte dåliga mål du satt upp ;)

Svar; du lät lite yrvaken i kommentaren måste jag ju säga ;)