lördag 17 september 2011

Mitt i natten

Nu är de så mycket mitt i natten de kan bli utan att vara exakt mitt i natten, om ni undrar eller så alltså.
Nu går min man och tänker på mig och jag tänker att om han inte vill se ett avsnitt Greys till borde han bädda sängen, lillkillen sover och mamma och pappa borde nog göra desamma.

Imorgon (senare idag) ska jag få godis och dricka av Patrik och ante för dom ska låna min man och lana fyrkantsspelet, jag ska äta godis och se film. Vet dock inte vilken, Likkan vad har ni sett för filmer på sistone alternativt vad planerar ni att se för filmer inom närmsta tiden? ;)

Men nu säger jag nog -eventuellt- godnatt.

Funderar på en Ullared-resa. I oktober kanske. Några kommentarer om de?

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Sara sa...

Om du ska till Ullared kan du jättegärna få ta med mig ! :)

Egonia sa...

Haha jadu ;D
Black swan ska vi se och så har vi sett hall pass fast det var ett tag sen... X men filmen ska vi se ikväll å, blev aldrig av förra helgen men den har ju ni redan sett xD
Fast five kan du se ;)