onsdag 21 september 2011

Over and out

Nu är onsdagen slut och för oss som trodde de var onsdag igår är den dessutom slut för andra gången den här veckan ;)
Idag har jag inte bloggat så mycket, mest lagt upp bilder på hemmet typ, sovrummet börjar bli ruskigt fint, om jag får säga de själv. Har fixat lite där idag igen och imorgon ska jag dressera sambons strumpor så dom inte ligger brevid sängen utan i tvättkorgen xD de är ju där dom bor :p och i strumplådan givetvis.
Ska se om sonen vill hjälpa mamma dammsuga och tvätta lite mer imorgon, för idag var han riktigt duktig. Vi ska storröja/höststäda till helgen också. Inte för vi har stökigt men hyresvärden kommer förbi i nästa vecka och då vill jag ha de kliniskt.

Sen har jag även kallat min yngsta systers ena klasskompis både för snorunge och blivande dvärg idag, ungjävlar idag säger jag bara, dom mobbar min stackars syster för att istället för att köpa en onepiece har hon köpt en likadan på hm, vilket jag tycker är SMART för barn i den åldern växer, idiotungar. Berättade för mamma också, utifall de nu skulle vara så att snorungen berättar för sina föräldrar, sa till mamma att då är dom välkomna att ringa mig så ska jag ge dom ett sanningens ord! Deras ungar verkar ju s.k fritt uppfostrade (eller inte alls) och då kan minsann jag också vara de, dock har ju min mamma uppfostrat oss, något dagens föräldrar verkar vara rädda för att göra?! Inte här säger jag bara. Gah! Är fortfarande skitförbannad som ni kanske märker och tur för ungjävlarna att jag bor i Sveg. Så skulle man kunna säga.

Nu ska jag ta tre djupa andetag och försöka sova, min underbara lilla älskade familj sover redan.

Ps. Wipeout ringde till mannen idag


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Egonia sa...

Haha jag gick runt förra tisdan och trodde de va onsdag xD