måndag 26 september 2011

ja just ja

Kom på att jag kanske skulle skriva nånting "på riktigt" idag också, liksom ni vet. En "riktig" blogguppdatering typ. Få se. Mannen kom hem på lunch vid tolv och straxt innan ett begav vi oss, mannen med son till jobbet och jag till den hemska tandplågaren (fast hon var trevlig) och hon tog bort halva railen, den uppe bara. Varför hon inte tog den andra också vettetusan men de är väl inte meningen vi vanliga ska veta sånt eller nått, för hon berättade inte. Var klar vid två fast de inte alls var så lång tid vi hade utsatt men jaja. Till jobbet för att hämta lillhjärtat och får veta att när mannen tog första samtalet efter lunch så skrek han direkt och hade väl vart lite småbökig. Sen kom mamma och då somnade han xD Snacka skit med HerrNylen och bestämde att nån dag ska vi visita FruNylen. Vart kvar till fyra då vi gick hem och sonen sov till kanske sju och är fortfarande tröttig, den lilla stackaren, men de har ju vart en lång dag åt han idag med en massa folk som vill titta på en och säga hur söt man är. De vet man ju är jobbigt att bli kallad söt liksom xD Mannen kom hem vid fem och jag sov middag till sju och då drömde jag att jag fika hos FruNylen, haha. Kollade lite på en tröja på tradera men när den kosta över 30 fick de va xD
Och sen har vi ätit och sånt där vuxetpryls och nu har jag börjat använda min skype, fan va efter man känner sig.
Snart sovdags och fyra dagar kvar till helg >.<

Inga kommentarer: