torsdag 29 september 2011

duktigt

Nu är alla räkningar betalda och jag håller på och städar järnet ;) ungefär som vanligt.
Och nej jag tycker faktiskt inte synd om hunden för hon kräktes igår, är man korkad och äter sånt man inte ska och vet att man inte får så får man skylla sig själv lite grann och ja hade vi haft hundgård hade hon faktiskt fått sitta i den medans hon spydde klart. Och ja, jag vet att choklad är giftigt för hundar, verkar dock inte vara så för våran hund som i obevakade ögonblick satt i sig både marabou och fin dyr choklad utan att ens bli dålig i magen. Plåtmage helt enkelt. Men nu nrä vi diskuterat de klart (i af för min del) så ska de lagas mat och sånt där och städas klart medans senaste bilderna laddas in på smartphoto.
och sen när jag lägger upp inlägg om resultatet och hur det gick så får jag inte skriva nått nytt inlägg på 24 timmar, känns lite skumt ^o)

Inga kommentarer: