tisdag 27 september 2011

tisdag

Började morgonen som vanligt vid åtta med att köra igång tvätt och äta frukost och sånt där.
Vid nio gjorde jag oss (mig, son & hund) klara och halv tio begav vi oss ut på torvenrundan.
Undrar hur lång den egentligen är?
I af så tog de drygt 50 minuter och vi mötte två barnvagnar med tillhörande mammor xD
Så nu har hårdträniningen inför KK-joggen dragt igång, haha, får se hur länge man orkar liksom.
Tänkte ge mig ut på torsdag också, man ska ju inte börja för hårt, har ju ändå legat på soffan i typ ett år snart.
Jisses, är lite mör i låren tror jag allt xD

Resten av dagen blir de.. jag vet inte.
Försöka mig på en dusch och fixa med tvätt skulle jag tro.
Och spana om mina flugmord går framåt, trodde jag fått alla men ikke.
På't igen bara.

Hoppas Phoenix nya kläder börjar dyka upp snart ;D
I af den här veckan.
Måste nog köpa ny laddare till canon:en för den är puts-i-väcki-borta >.<

2 kommentarer:

Emelie sa...

Den är 5 km lång :) Har kollat upp det där ;)
Synd att ni knallar så tidigt, annars kunde vi ha hakat på :)

Egonia sa...

aaawe inte mörda flugor!!