måndag 12 september 2011

måndag

Ja så var det måndag idag, helt plötsligt blev de liksom en ny vecka.

Hittills idag har jag fixat i sovrummet och i sonens rum och fixat med tvätt.

Följande utspelade sig när jag spikade i sovrummet;

Jag: *sätter sonen och snutteninen i babysittern och slår på mtv* Mamma ska bara fixa lite i sovrummet.
Phoenix: *tittar på mig men stor förståelse och dansar lite med snutteninen*
Jag går iväg och spikar och efter en stund låter han lite upprörd så jag går och tittar vad som är på gång, då har stackaren tappat snutteninen på golvet så jag ger honom den och han blir jättenöjd så jag går iväg och fortsätter fixandet.
Efter en stund låter han upprörd igen så då går jag ut för att titta, då sitter han där i lugn och ro, minding hans own buisness och klappar kaninen på huvudet med lite av en min som evil masterminds har på film när dom klappar sin katt ni vet och låtsas helt sonika om ingenting.
Antar att han bara saknade mamma ;) men läskigt hur smart små barn är.
Mammas lilla mastermind <3

1 kommentar:

Sara sa...

Nu väntar jag ivrigt på en uppdatering från din sida :p
Lever du ? xD