söndag 11 september 2011

Taskigt

Har du läst min blogg frågar han entusiastiskt, nej säger jag och går snabbt till bokmärket jag har för hans blogg, so far so good. Och så har han "bara" skrivit att han funderar på att blogga mera. Jag uppmuntrar hans bloggande, de gör jag, men lite mer kunde han gott ha skrivit när han lät så entusiastisk ;)

Men nu är de sovdags, mannen och sonen sover redan och de har vart mycket idag, en massa städande som ni nog förstår av föregående inlägg och mannen är även sur på burke nu. Och imorgon ska vi på't igen, mest städande. Skulle vilja kalla de inför-julen-städande men då tror ni väl jag är tokig så vi kan kalla de höststädande. (dock har jag börjat planera julpynt och julpyssel och funderar på olika julklappar)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: