måndag 19 september 2011

så trött

Sonen sov ljuvligt och snällt hela natten, hans mamma däremot ägnade natten åt 80% inte kunna sova och 20% drömma mardrömmar, sen tyckte han minsann att han var pigg och vaken och ville gå upp jättetidigt, jag är fortfarande inte övertygad om att det var en sån himla bra idé, men jag blev av någon anledning nedröstad, hans röst verkar väga tyngre än min fast han är så pluttig xD

Vädret är ingen höjdare idag heller, känner mig trött och bökig idag och planerar lite smått för ullaredsresan jag inprincip bestämt mig för att genomföra :) har aldrig vart där så de ska bli lite småspännande, inhandlas nog lite julklappar där när vi ändå är där ;)

Men nu ska jag kolla upp bildäck

2 kommentarer:

Fieldwood sa...

stackars älsklingen :(

Egonia sa...

Huvva, vi var på ullared och Gekås (för antar att ni ska dit;D) förra året och det kan jag ju tala om att vi aldrig gör om... Fyfan vad kärringarna slåss med kundvagnarna och det går inte komma fram xD