onsdag 28 september 2011

Dagen ändå

Någon slags uppdatering förtjänar ni ju trots allt, trots att jag känt mig besvärlig större delen av dagen, haha.
Vi (mamman mest) planerade halvtomhalvt att ha pyjamas på sig hela dagen men så fick vi sms från MsKitty som undrade om vi ville gå på promenad med henne och de ville vi ju :) får bli pyjamasdag någon annan dag helt enkelt ;) vi gick torvenrundan och såg ett tåg, lite omg-faktor på det xD de snackades om lite allt möjligt :) eller mycket om allt möjligt kanske man ska säga :p
Efter de begav vi oss på Konsum och indandlade mjölk bland annat. Sen vart de hemåt och jävlar vad de känns i låren att man promenadat kan jag säga xD men de känns ändå skönt, ett skönt aj aj, med lite tur får man kondition av de här ;) och till våren ska jag börja jogga runt också, då har jag säkert hittat bra löparskor och fått upp lite flås. Motivationen är hur som helst (läs: otroligt nog) på topp. Målet är att kunna springa två varv i typ juli nästa år, gärna på en dryg halvtimme. Inga krav man har på sig själv ;)

Nu faller snart ögona ihop, sängdags om tre-fyra timmar.
Nu gottimellis


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: