torsdag 29 september 2011

Glasunderlägg från Smartphoto.se

Smartphoto är det nya namnet på extrafilm dvs extrafilm.se har blivit smartphoto.se och är helt enkelt en nätfotobutik och jag har tidigare beställt både foton och förstoringar och dom har även canvasförstoringar, glas, muggar,väska, musmatta och ja you name it ungefär ;)
Och jag går tillbaka dit om och om igen så jag kan verkligen rekommendera de!

Och nu ska jag alltså blogga om en testprodukt och jag valde att göra glasunderläggen och ska nu beskriva alla stegen osv för er för det ingår i min uppgift :)

Man börjar med att gå till -> www.smartphoto.se <- och väljer ingång, det finns 6 olika; Fotoalmenackor&dagböcker, Bilder&förstoringar, Fotoböcker, Hälsningskort, Canvas&väggdekoration och Fotopresenter (glasunderläggen finns under fotopresenter) och sen väljer man vilken produkt man vill göra (glasunderlägg i detta fall som sagt)

Har man ett konto så får man välja mellan att använda befintliga bilder eller att lägga upp nya, jag har ett konto så jag väljer den mappen med bilderna jag vill använda. På glasunderläggen kan man få upp till sex olika bilder. Man väljer den bild man vill ha, för muspekaren över bilder-håller in höger knapp och använder sedan drag&släpp metoden för att få bilden till produkten och man ser direkt hur det färdiga resultatet kommer se ut. Väldigt snabbt och smidigt, och lätt framför allt. När man är nöjd lägger man produkten i varukorgen och tada!


Riktigt nöjd med resultatet är jag också, men längtar tills produkten kommer hem så man får se den IRL, men vet jag kommer bli toknöjd. Och det är ju dessutom även en snygg inredningsdesign och smartphoto är till och med så smarta att man kan matcha med både tallriksunderlägg och glas - som jag nämnt tidigare att jag kommer att göra ;D

2 kommentarer:

Egonia sa...

Meeh har jag missat att dom bytt namn! Brukade alltid beställa därifrån :P Är mitt konto kvar där då eller måste jag göra nytt?

Egonia sa...

Du har fått en blogaward av mig så nu får du ta och blogga lite ;)