lördag 10 september 2011

Hoppsan

Tror aldrig de tagit såhär lång tid innan jag bloggat :o och jag har inte ens läst era bloggar idag, de måste åtgärdas!

Idag så har i af choffa flyttat, jag drömde något om honom och hans mamma och sen kom mannen in och väckte mig och sa att dom åkt. Så nu är de bara fältskogare här igen. Känns bra men lite tomt är de allt. Men får se de från ljusa sidan, jag kan tex skutta runt naken (om jag får för mig de xD) utan att de blir massa akward moment :p

Efter de lurade vi hit (stackars) Patrik och började möblera om. Allt som stod i sovrummet står i andra änden och tvärtom, blidde skitbra :D har inga bilder än och ni får ge er till tåls till imorgon. Sen tyckte jag vi skulle spegelvända sofforna & tvn, mannen var skeptisk, efter allt flyttande sa han att de får bli imorgon i så fall men trots de har han fixat de idag, min älskade duktiga man! Nu äre bara småstäda och vika in alla kläder i garderoberna igen och flytta sonens byrå och så :) får se när vi får färg till ommålningen också.

Resten av kvällen ska mannen, sonen och jag fortsätta att ha familjedejt<3

Men ni får kanske ännu en uppdatering senare, får se. Förresten sov han till halv åtta imorse (y)



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: