lördag 17 september 2011

Lördagen är avklarad

Nu har den gott typ, jag har inte gjort mycket alls, tror jag. Vi har åkt lite bil: Patriks palats, dollar och Konsum för er som missat incheckningarna på Facebook xD på dollar hade dom för övrigt fått in lite julgrejer, så dom tog vi och spana på ;)
Sen har vi ätit, jag har pratat med mamma och gått igenom kläder och städat och vikt kläder och ja lite sånt.
Sonen har mest sovit och legat och pratat idag.

Har kommit fram till att de inte blir massa shopping för mig för jag ska minsann till Ullared har jag bestämt, i början av v 43 mooost likely, eller slutet v 42, men inte lika troligt. Blir även en dagstur. Mamma följer förhoppningsvis med :D och så hoppas jag att söta lilla Sara vill följa med också :)

Men nu tv och gottigt


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: