lördag 24 september 2011

städning pågår

Och inte bara städning - har möblerat om lite i köket, flyttat "ödle-bänken" och Nelson och sådär bara.
Men nedervåningen är snart klar i af :)
Och sen är de bara häruppe kvar, mest dammsuga och skura som behövs egentligen och det är ju ganska snabbt gjort bara man kommer igång men nu är jag ju minsann värd en paus kan jag tycka ;)
Mannen tar också paus från att.. hmm inte börjat städa än men han har ju haft Phoenix och när han sover middag ska mannen städa :)
Jag har förresten fått ett köksbord av supersnälla Likkan (&David) men de står hemma hos dom tills dom flyttar ;) Men shit liksom, ett köksbord, de har vi inte haft på ett tag, så nu blire att äta i köket hädanefter :P

Annars så.. köpte jag tre par strumpor till sonen på dollar, två par randiga och ett par med stjärnor på, mycket fina :'D

Längtar som FAN till oktober, ska bli så skönt att åka bort en stund och så himla skönt att träffa alla i familjen och jag vill gärna hinna träffa alla vänner också för fan vad jag saknar dom !

1 kommentar:

Egonia sa...

Haha ja det är så himla trevligt det däringa köksbordet.. xD Bra om ni tar det, vi har funderat på var man kan slänga det annars xD