söndag 3 juli 2011

:o

Inatt drömde jag massa konstigt, först skulle Papi ge bort mitt rum till Frans och ryska maffian skulle skjuta min katt och sen var Papi, Minibror och jag ute och fiskade kräftor som såg ut som små trearmade bläckfiskar. Undra på man känner sig förvirrad när man vaknar liksom för jag kan inte se någe sammanhang xD

Men nu är jag i af vaken. Eller jag har ju vart vaken skitmycket inatt men nu är jag vaken "på riktigt" och ska upp och äta frukost, om jag nu tar mig upp ur sängen :o märkte på alla kissturer inatt att de blev jobbigare och jobbigare för varje gång. Så vi får se.

Annars idag är de städdag, vilket betyder att om inneboende inte vaknar lagom tills de är dags att städa blir han väckt för den här gången slipper han minsann inte undan :p dessutom blev han informerad om de igår och kunde lagt sig lite tidigare.
Jag ska dessutom se till att bilen blir urplockad, panten pantad, kolla över tvättstugan och hmm.. De var någe mer.

Sen har de också ryktats på Nanettes blogg om besök och paj ;)


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Sara sa...

Jag drömde också nåt jätteknasigt, om någon megastor jätte fästing som satt på Kira och hon höll på att dö pga det :o

Sv : Ja, det handlar väl mer eller mindre om att hunden "svallrar" när den upptäcker något. Det kan vara på promenad eller vad som helst. Den ska iallafall stanna upp och markera på en sak, ta kontakt med mig som människa och jag bestämmer om hunden ska gå vidare, gå fram och hälsa på saken eller komma tillbaka till mig :p
Låter som en bra grej iallafall xD