måndag 27 juni 2011

v38


- Posted using BlogPress from my iPhone

bild tagen med ifånen, och nu till texten ^^

v 38, dag 263 av 280 vilket betyder i stora drag att 93,9% av graviditeten är klar (men jag känner mig helfärdig xD) och det är enbart 17 dagar kvar nu !
Att magen ser olika ut lite då och då beror på hur mini ligger, egentligen har vi inte vuxit så sjukt mycket de senaste veckorna, utan bara alldeles lagom :)

Mamma: Finns inte så mycket att uppdatera med, både jag och lillhjärtat är liksom, klara. Har ont i ryggen och förvärkar lite då och då, precis som tidigare veckor. Är mycket tänkande på gång nu. Varje morgon tänker jag "tänk om mini kommer idag.. tänk om mini inte kommer idag.." de enda jobbiga är väl de egentligen, att inte veta och inte kunna vara beredd :P och att hormonerna gör så humöret inte har något mellanläge, allt är liksom extremt :P

Pappa: Längtar och väntar

Lillhjärtat: Är färdigutvecklad nu jag minsann :) Men verkar dock vilja stanna i mammas mage ett par dagar till eller i af inte komma just idag ;P

Tillägg: I samband med förlossningen tappar du 5 till 10 kilo i vikt.

Inga kommentarer: