onsdag 1 juni 2011

trött

Men drygt en timmes mellanrum har jag fått upp och kissa inatt, lagomt roligt, så trots att vi la oss skapligt tidigt och jag inte klev upp på riktigt försen vid tio så har jag känt mig helt slutkörd hela dagen.
Åt frukost vid elva trots att jag kände mig mätt sen igår fortfarande och jag har ännu inte ätit lunch fast jag nog borde men jag känner mig helt proppmätt och de får inte rum någon mat därinne så vad ska man göra liksom.
Hunden har jag vart ut med två gånger men hon har vart dumdryg och vägrat kissa, korkat för de drabbar ju bara henne, choffa tog ut henne vid fem och då kissa hon, då var de väl kris i blåsan för då hade hon inte kissat på 9 timmar, men faktiskt får hon skylla sig själv om hon vägrar kissa med mig.

Nu kommer mannen om typ 20 min och ska slänga i sig käk och sen ut och panga. Och jag ska ringa mamma innan greys och medans nellie är på bowling för hon sprang bara runt i bakgrunden och skrek och betedde sig, är de så alla elva åringar beter sig skippar jag gärna den åldern på lillhjärtat xD

Undrar om mobilen kommer den här veckan :)
Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer: