måndag 20 juni 2011

Och så tog måndagen slut

Och står inte skorna snyggt i hallen är alla informerade om att jag gömmer skorna xD
Tycker inte de är något fel med att vilja ha de snyggt och fint hemma inte ^^
de enda som är kvar att göra idag är att fixa till noshörningen och skicka mannen i duschen, efter de ska tjocka gravida jag snarka honom i örat hela natten, som tur är tycker han de är gulligt och blir inte de minsta störd.
Annan onödig fakta om vad som inträffat idag är att jag nös och rapa exakt samtidigt och de resulterade i att jag bet mig i tungan :o xD jobbigt läge
Pratade en stund med mamma också och mina småsyskon hade vart hemska idag så mannen och jag skaffar nog bara ett barn, verkar lugnast så tycker jag.
Men nu ska jag bädda sängen så de är gjort

1 kommentar:

likkan sa...

Hahahaha gömmer skorna xD Och det där med nysningen och rapningen var ju intressant ^^