tisdag 21 juni 2011

tisdag

jag har inventerat baksaker idag så jag vet vad jag behöver köpa till att kunna baka till mitt lilla kalas. hittade fem påsar med vetemjöl varav två var helt oöppnade så jag behöver i af inte köpa mjöl för tydligen gör jag det varje gång jag ska baka xD sen har jag skurat hela nedre delen av köket, i skåpen och skåpsluckorna in och utvändigt och så har jag möblerat om lite som frun i huset vill ha de ^^
har ännu inte bestämt mig för om jag vågar klättra på stolar för att göra samma sak i överskåpen eller om jag ska lämna det till mannen, vill ju inte riskera att ramla ner liksom :S
ska hänga lite tvätt bara idag också och så vika in lite rentvätt och småplocka i vardagsrummet och idag ska jag minsann sova middag för jag är skittrött och sov knappt inatt känns de som.

annars så
tjock och fet, tjock och fet, tjock och fet xD

Inga kommentarer: