tisdag 21 juni 2011

Natter

Nu har jag kommenterat massa hos Sara, hihi :p

Innan vi la oss mannen och jag klickade jag hem lite kläder till oss, mest underkläder för de behöver man fan alltid fler av xD och så även lite linnen till både honom och mig, han har inte så mångaoch de är sommar nu liksom (dock verkar inte vädret kunna bestämma sig på söndag) och jag känner mig lite för vuxen för dom linnen jag har, jag är gift och mamma nu (eller ja om en tre veckor kommer bebisen men ni fattar) och jag känner inget behov eller behöver någon bekräftelse genom att visa massa mage och halva tuttar xD så jag har köpt några vuxna förståndiga linnen xD mamma skulle vara stolt hahaha.

Imorgon bitti blir de besök hos bm, nu ska vi börja gå dit en gång i veckan, dock är de sista gången innan hon går på semester. Och efter de blir de nog ett finbesök hit till mig, woho liksom :) me like finbesök!

Men nu ska jag sluta mina små blå här brevid världens underbaraste bästaste finaste älskade man<3

Inga kommentarer: