onsdag 15 juni 2011

onsdag

blä för att gå upp ur sängen, jag tycker de är så skönt att kunna sova tills man vaknar av sig själv så ni anar inte! så idag är jag med andra ord skittrött men det är inte direkt ovanligt heller men i af.
har just ätit frukost och ska straxt borsta tänderna och sånt där morgonfix man måste göra när man ska ut och träffa folk. det är ju nämnligen besök hos lab och bm som står på schemat för idag och efter de så ska jag till jobbet och hälsa på mina kollegor för nu var de ett tag sen jag var där sist och när jag ändå är ute och rör mig. sen vill jag veta lite mer om kickoffen, typ vart vi ska vara och när vore bra xD
och så ska jag prata med unionen också och jag tänker inte ge mig

nya ifånen funkar rätt bra också faktiskt, dock saknar jag min supernedräknarapp lite :(

Inga kommentarer: