måndag 27 juni 2011

tjockismageavgjutning

Nu har mannen och jag pysslat klart med magavgjutningen och den ligger undangömd för att torka ordentligt.

Började med att jag rakade alla småfjun man har på magen för jag hade hört att trots vaselin så fastnar dom i gipset och är inte så skönt att ta bort sen xD Och bara det var ju liksom en utmaning för man ser inte "undersidan" av magen men lyckades bra ändå, man får använda magkänslan, haha nä skämt åsido :P och sen smörjde jag med en massa massa vaselin men var ändå lite orolig att fastna och hur förklarar man de för 112 liksom, haha. Sen började mannen pussla på en massa gipsbindor och släta till dom och sådär. Det torkade riktigt fort också, vilket är tur, man kan ju inte sitta hur länge som helst som tjockis och den lossnade hur lätt som helst så jag hade inte behövt oroa mig de minsta. Sen var de bara att försöka duscha bort vaselinet och de mina vänner, är inte lätt, använde diverse tvålar och bodyskrubbs och tvålade säkert hundra gånger (nåja sex-sju i af) och är fortfarande lite vaselinig men det är trots allt bättre än förut xD

Men nu är gipsavgjutningen klar, så lillhjärtat du är mer än välkommen att komma ut i världen nu<3

Inga kommentarer: