tisdag 21 juni 2011

bah

nu har jag vikt tvätt i af och ska hänga lite vita pryls.. snart nån gång xD
orkar nog inte ta resten av köket idag men får se hur de känns om några timmar.
de som är klart är ruskigt fint i af ^^
tänkte i af skura vardagsrumsbordet innan jag ger upp för idag.
och dammsuga lite hundtussar innan dom celldelar sig xD
men de är fint här hemma nu, de rullar på bra nu och de känns toppentoppen faktiskt.

note to self:
köp en ny vaxduk till bordet, samt servetter.
och kanske en liten tvättkorg att ha i sovrummet.
kolla upp utemöbler, får dom som fanns på jysk plats i bilen?
och hmm.. skriv klart willyslistan

2 kommentarer:

Sara sa...

Jag har bytt namn på bloggen förresten !
Kanske är därför du inte svarat på kommentarerna ^^
Numera är adressen :
http://itsaboutsayphine.blogspot.com/

:D

likkan sa...

Säg till om du hittar vart man köper vaxduk! Jag trodde jag köpte en från jotex men det visade sig att det var tyg..