söndag 19 juni 2011

söndag idag minsann

och nu är det dags för frukost, för min del blir de nyttigmacka med ost och varm oboy (och för lillhjärtats del också :P) och mannen vet jag inte vad han ska ha. hunden har redan börjat spionera på grannarna och kattera latar sig.
efter frukosten så ska de börja städas, tänkte börja på övervåningen för en gångs skull och sen arbeta neråt, så först sovrum och sedan vardagsrummet, trappen, ta de sista i köket/matrummet och så hallen och tvättstugan och försöka få lite ordning i förrådet där nere kanske. och så toaletterna och choffa ska plocka undan sina datagrejer från barnrummet. jag har även (efter flera veckors uppskjutning) bestämt mig för att bada terroristerna idag, främst katterna och sen får vi se hur de blir med hunden.
så de är vad som kommer hända idag

1 kommentar:

Sara sa...

När ska bebisen komma ? :)
Vi har spöregn här, så alla djuren badar sig själva xD
Nej men det kan faktiskt behövas ibland, bada katter och hundar alltså.
Mina katter har inte badat än på ett tag, men det är nog snart dags för det. Brukar få en hel del bångstyrighet fram tills dom är helt blöta, då brukar dom förstå att det inte finns något dom kan göra, haha. xD