söndag 19 juni 2011

redigt sur

jo vars katten luktar gott men shampoo och balsam eller de ena av de har gjort honom tovig och han tappar massa päls :@ så har klippt bort massa tovor nu och han ser ut som hejkomochhjälpmig på bakdelen nu, där de var massa tovor som satt tätt xD men ja de växer väl ut igen, snart hoppas jag för så där kan han inte se ut! alltså inget jag rekommenderar, om man inte vill raka sin katt efteråt och den i af luktar gott.

sen blev jag så arg förut på att t.ex toaletten uppe som jag bett om att få skurad i typ en vecka och som skulle bli de idag inte blev de idag heller så tills sist gjorde jag de själv efter ett utbrott som skrämde slag på stackars johannes som satt i skype med mannen och spelade. jag måste alltså vart redigt förbannad :O men jag tycker inte de ska vara så svårt att hjälpas åt att hålla rent och fint på allmänna utrymmen i lägenheten så som toaletter och inne vid duschen och köket, och de är inte kul att behöva tjata varje gång och påminna, jag är ingen extramorsa, vill folk ha en sån så får dom flytta hem till sin mamma och städservice ingår inte i hyran såvida de inte blir en hyreshöjning då. men ja. nu har jag städat de i af, bara hallen och gå ut med alla sopor kvar så.

har kanske lyckats sålt bilen också, får se hur de blir i de närmsta dagarna.
något bra i af.
men nu ska jag sova.
bara en vecka kvar tills jag fyller år och jag känner en blandning av ihh va roligt och äsch de är inget speciellt att bli 24, så ja, får väl se hur de känns på söndag, förhoppningsvis kanske lillhjärtat bestämmer sig för att komma :D
men nu tar jag min älskade man och stoppar oss i säng <3

Inga kommentarer: