onsdag 29 juni 2011

Nyvaknad

Mannen ringde just och vaknade mig för otroligt nog sov jag, drömde massa skumt gjorde jag å.

I af är min hårddisk framme nu så de blir la till och hämta den ikväll skulle jag tro, i hopp om att hm paketet också dyker upp under dagen.
Så idag ska jag gå igenom alla bilder på datorn, jag har tydligen sjukt många säger mannen som har koll på gb och sånt där.

Sen känner jag mig jävligt sugen på att åka på roadtrip och göra någe kul, men men.
Parken zoo i augusti eller september, rättviksmarknan i oktober och förhoppningsvis snart Östersund xD


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Sara sa...

Sv : Vi har inte världens bästa ekonomi heller, men vi betalar ingen hyra, och mat i den mån vi kan. :) Räkningar har vi ju också, även om man helst vill slippa dom xD
Men jag klarar mina räkningar, och jag klarar att betala mina katter o min hund, och jag fixar cigaretter .. Så jag förstår inte varför man som förälder måste lägga sig i. Visst vill han mitt bästa men han hjälper mig inte, snarare tvärtom.

Åh tack ! Jag kommer nog behöva allt stöd jag kan få när jag bestämmer mig för att sluta :) <3