lördag 18 juni 2011

Lördag

Vi var en sväng på kickoffen men den var typ skittråkig och Inge folk, ungefär som förra året, enda småroliga var väl att jag sa redan förra året att i år skulle jag inte spela brännboll för jag skulle vara gravid och rätt vill jac väl påstå att jag hade :p maten där var inte heller världsbäst, alldeles för lite tillbehör till burgaren :(
Så vi drog till dollar för godisinköp och sen på Ica för tacotillbehörshopping, och ja idag blir de tacos.

Jag har dock legat i sängen nästan hela dagen, ryggen försöker ta knäcken på mig, Alvedon och varmdusch hjälpte inte heller så vi la oss och vila, så hittills idag är de kanske fyra timmar jag inte legat i sängen men tjock och ontig så får man vara lat, ryggen känns lite bättre nu i af.
Drömde att jag och katten var och fika hos MsKitty med hennes katt, de ni ^^
vilket påminner om att jag inte svarat på hennes sms, fy på mig :o måste åtgärdas omgående :)

Inga kommentarer: