onsdag 22 juni 2011

update

Nu har jag uppdaterat "bloggar jag följer" så den visar Saras inlägg ordentligt så jag inte missar nått :)

Min lillebror ska skänka mig sina utemöbler när han skaffar nya också, miiicket bra :D
Och imorgon ska vi inhandla en grill, woho :D 

Haft finbesök idag också, av MsKitty och MiniMsKitty (hihi) jättelänge och mannen kompade ut så han hann också träffa dom som tur var, han tycker de är så orättvist när dom hälsar på och han jobbar :P MiniMsKitty var lite trött sen men de gjorde oss ingenting, mannen tittade på mig efteråt och undrade om han är konstig som inte blir avskräckt. Min man är underbar han, så nu tycker jag våran bebis kan komma ut till oss :) för nu längtar vi minsann!


Och på fredag blir de en tur till mora :)
Handla mat, bakgrejer och en elvisp, jag är så less på att vi inte hittat våran xD eller ja, själva visparna har vi men hur stor nytta har man av den utan själva appraten liksom :P
och sen blir de fira lite midsommar här hemma :)

1 kommentar:

Emelie sa...

Haha, om inte mitt lilla skriktroll avskräckte honom idag så kan nog inget göra det ;) Det är en bra man du har i så fall :D