fredag 10 juni 2011

fredag

nu har ännu en vecka bara försvunnit mirakulöst bara poff på en gång fast jag vet att varje dag har gått otroligt långsamt, hur nu de kan komma sig. idag går vi in i v36, det är 16 dagar kvar tills jag fyller år och jag håller på att bli ett nervvrak när jag sitter här och väntar och jag har nog inte sovit speciellt många sekunder inatt inte, förutom när jag drömde att pysen och minibror skulle sitta på bilkuddar bak med ett helt gäng kaniner, eller om de var katter dom hade med sig.
sen när jag packade min väska så hade jag visst sönder den :O själva dragkedjeprylen ni vet, den man håller i och drar, den stannade liksom aldrig, så nu är väskan jättefint packad och stängd och jag har den saken i fickan. ska försöka laga den när jag kommit hem för de är ju faktiskt min marabouväska vi pratar om.

nä nu vet i fan

Inga kommentarer: