tisdag 28 juni 2011

Jaha >.<

För min del räcker de ju faktiskt med att hon får en mobil för runt tvåtusen pix, jag har då rakt inte bestämt att den ska skickas rekommenderat för de är en kostnad jag faktiskt inte behöver, och att de sen ska tjatas om när jag skickar den som om jag höggravid med hund, katter och man inte har någe bättre för mig liksom, men nej tydligen har man inte de. För min del kan hon - när hon tappat bort sin gamla- gott vänta tills dom kommer upp i sommar eller till vi ses på parken zoo om vi nu åker dit och de sker tidigare. Nej jag tycker inte de är okej att tjata när man är elva och får en telefon för 2000, man ska vara glad och tacksam och vänta!!

Och de är inte de enda jag stör mig på idag inte. Idag är en rätt dålig dag, hade velat åka på dollar men dom hann ju typ stänga medans vi satt på icaparkeringen och de störde mig lite. Fanns ju lite där jag hade behövt handla där, men man ska ju gå runt och vara snäll, trevlig och mysig när man är gravid så jag åker helt enkelt dit imorgon istället bara.

Och okej om man inte känner för att gå till jobbet utan stannar hemma och gör ingenting, jag tycker faktiskt att är man hemma och mår bra kan man fan ta och göra lite nytta. Ohh städat köket en gång på hur många veckor som helst. Hur ofta har inte jag fått börja med att städa för att ha plats att laga mat på?! Och när glaset åkte i golvet blev de inte dammsuget efter de, wtf, okej om jag får en glasbit i tån men de ska inte djuren behöva ta liksom >.< sånt stör mig.

Och dataspelandet, jag känner mig tråkig och som ett dåligt sällskap och de gör mig sur, för jag är inte alls tråkigt, jag är dock inget spel. Han borde passa på att umgås med bara mig medans de fortfarande går ;) speciellt om allt blir som de ska, men de kan jag ju inte diskutera här än och de är jobbigt.


Nu har jag klagat av mig lite så nu känns de i af lite bättre, förutom tröttheten, illamåendet och allmäna less-på-att-vänta:ndet, de hjälper inte gnäll mot tyvärr xD

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: