fredag 17 juni 2011

v 37


Ja v37 nu då, dag 253 av 208 vilket betyder att det bara är 27 dagar kvar, 90,4% av graviditeten är numera avklarad och det skulle tydligen kunna bli dags att åka närsomhelst men jag har inte gjort gipsmagen än ;O

Mamma: Är otroligt trött hela tiden känns de som, livmodern har börjat sjunka ner rejält nu, vilket märks för de trycker på kissblåsan nå djävulskt och jag skulle nästan kunna bo i badrummet xD Det verkar även som slemproppen är på väg att ge sig, om man tolkar andras upplevelser rätt. Sparkar mest på höger sida, bebisen är fixerad och börjar göra sig beredd och ligger väldigt långt ner, har tydligen börjat öppna mig också.

Pappa: Är också väldigt trött den stackaren :P

Lillhjärtat: Är ca 35cm från huvud till stjärt och väger mellan 2700-3000 gram, skulle förlossningen börja nu är jag redo och dom skulle inte försöka stoppa den, jag ligger här inne och är jätteberedd och övar på att andas och får mycket hicka.

1 kommentar:

Sara sa...

Aw nu börjar det närma sig !
Spännande :)