måndag 27 juni 2011

jahopp

Nu har mannen vart hemma på lunch och återvänt till arbetet.
Vi åt lunch tillsammans idag, det som blev över från Johannes-middagen igår och de var lika underbart gott idag med :D
Och nu har jag betalat alla räkningar utom typ två eller tre, men den ena kommer ju liksom med babyskyddet och en av dom vet jag inte hur jag ska göra med xD och ja, men allt är betalt och klart inprincip.
Förhoppningsvis kommer gipsbindorna idag med så vi kan fixa avgjutningen idag innan de liksom blir försent xD
Sen berätta mannen också att om jag ringer honom för vattnet gått eller så och han sitter i samtal så får han säga till kunden att vattnet gått för hans fru och att kunden får ringa om och så får han lägga på och gå, det känns ganska bra. Tryggt liksom. Nu behöver jag inte oroa mig för de.! Men hoppas de händer snart :P

Idag ska de upp nya magbilder också, några dagar sent men de har vart mycket här i helgen med midsommar, kakbak och födelsedagsfirande så ni får ha överseende med de, för de kommer :)

sen är de mycket jag vill diskutera men som jag inte kan diskutera :O jag som har så svårt för att vara tyst xD

Inga kommentarer: