tisdag 26 januari 2010

Vissa är lite trögare

Ja dom är det. Dom fattar fel beslut och visst det är synd om dom. Men om personen ifråga inte verkar göra annat än att fatta fel beslut får dom faktiskt skylla sig själva.

Sen jag flyttade från Katrineholm har man märkt vilka ens vänner är i af. Till mjölby var det bara underbara Petraa som åkte, flera gånger. Och Rojpen och Mattias åkte typ 60 mil ner till mig flera gånger. Någon mer, icke, trots att det inte är speciellt långt från Katrineholm kom bara en. Tråkigt. Jag var dock i Katrineholm flera gånger, då var det minsann inte alla som hörde av sig. Håkan och Chrill och Nina, dom är bra som fan dom. Åhh Saknar dom >.<
Men hit upp har ingen kommit. Vet ju dock att Sveg ligger lite avsides. Minst sagt. Jill har dock vart här. Och Mattias pappa och andra syster, Therese. OCh ja joel och dom på björnfesten. Men MINA vänner. Ikke.
Men snart kommer det hit lite utav mina människor, i april. Och mamma och dom kommer förbi v 8.
och då äre bara 7 veckor kvar till alla kommer i april.
Till Ja i kyrkan :P

Men annars är jag JÄVLIGT besviken på er. Så dåligt så dåligt.