fredag 29 januari 2010

Och på bilden har vi lilla Fröken Fräs och odjuret sötnötiga Roxanne xD
det är många som inte förstår, hur man kan sova typ halva dagen, göra ingenting och ändå vara sjukt trött. och ja jag vet inte, men jag blir sjukt trött av att göra ingenting. vilket jag är just nu, det är fredag och klockan är halv fyra. jags kulle kunna vara ute och rädda världen men ikke. jag orkar inte. har noll i energivärde. har inte orkat göra någonting idag, eller jo, tog med hunden till postlådan men that's it. får bli dollar imorgon liksom :)
och jag hatar er! alla ni lata idioter, dom gör böckerna till film pga av er. läs böckerna istället. jävla lata snorungar! hatar hatar hatar!! det förstör nöjet för alla oss som inte är lata idioter. Kan ni inte läsa borde ni fan förbjudas att de film också.

Inga kommentarer: