fredag 8 januari 2010

:O

dagen på jobbet var lång
vid halv tio förvandlades jag till riktig agent
och det var hemskt
alla hade så dumma idiotiska frågor
var tvungen att lägga en callback men kände mig inte tillräckligt smart för de
så då frågade jag Larschan lite snällt om han kunde tänka sig att göra de
och snäll som han är gjorde han det
TACK SNÄLLA DU :)
eftersom jag inte var kövakt var det bara en
och hont vi hade då klantade ju till det
TVÅ GÅNGER
känns inte så motiverat då inte :(
fick hoppa in som kövakt och såg till att vi i af var gröna
men vi ska ha möte om det på måndag
jag har bett om det
mitt weekly news lästes av riktigt många idag :D
och nu
nu är jag pisstrött
känner mig en smula hjärntvättad
martin lyckades döda mig idag igen
ska försöka vara uppmärksammare nästa vecka
och kanske rent av döda honom
johannes hälsade på idag igen också
och fick en kaka av emelie
nu ska jag ta de lugnt och mysa med roxanne
och tvinga mattias att utfodra mig med mat
innan jag svälter ihjäl

Inga kommentarer: