söndag 10 januari 2010

tomorrow

ja vars eftersom det börjar något annat nästa vecka på bones-tiden så var det ju säsongsavslutning nyss antar jag. sorgligt. men sant. hoppas de börjar snart igen <3

idag har varit en extrem slappig dag. mattias har vart på både dollar och konsum och så fick han tvätta också. jag har gått och tätat i fönstren för det drar så jävla kallt att mina blommor dör och de är fan inte okej.

imorgon däremot blir antagligen en lång dag.
för det första är det en måndag och dom är alltid köriga på jobbet - dock troligen min sista måndag. lite blandade känslor. både glad - att slippa allt det köriga och alla idioter som ringer och ledsamt för jag kommer sakna alla och jag vill ju jobba, och mest av allt få lön.

och lön det behöver vi nu, vi har bestämt oss för att gifta oss i april redan. dels för att vi vill ha ett datum som faktiskt betyder något för oss. vissa familjemedlemmar har ju haft en hel del åsikter om det. men nu har vi bestämt oss.
Och ja vi vill ha det så snart som möjligt - Nej vi är inte med barn, vi vill inte heller bli det innan vi är gifta, men vi vill ha barn snart innan vi är gamla och så vet vi ju att vi vill vara tillsammans resten av livet och då vill vi inte vänta. och exakt vad är det man ska vänta på? jag bara undrar liksom. vi vill inte vänta.

så imorgon ska vi även ringa en präst och fylla i lite papper och så.

Inga kommentarer: