söndag 17 januari 2010

söndag

Nu är helgen slut och imorgon är min första arbetslösa dag.
Mixed up feelings I can promise you that.
I af så är det även måndag vilket innebär biggest loser<3
Ska gå med Mattias till jobbet imorgon.
Skriva ut mitt CV och sen ska jag till ett ställe och söka jobb, upptäckte nyss att det var ett ställe här i Sveg som faktiskt behöver personal. Two thumbs up!
Och efter det blire arbetsförmedlingen, försöka hitta några fina inbjudningskort, fixa text till dom och posta dom från Sykes på tisdagen, vilket innebär att dom är framme på onsdagen.
Dock vore de ju fetingnice om jag fick jobb imorgon, blir ju lite mer pengar till bröllopet då.
Jag ska försöka få tag i personen med lokalen imorgon också, om jag så ska campa utanför hennes dörr.
Annars har jag nog faktiskt inga storslagna planer.

Men om jag får jobb så ska vi kanske EVENTULLT köpa en grannes bil.
Och sen ska jag köpa en kapten haddock till min oäkta man.
Och en soffa och sådär.
Men det blir ju efter allt bröllopigt.
Har ju en lång önskelista på möbler.
Och ett hus.

Inga kommentarer: