måndag 4 januari 2010

such a loo-oong day

and it's mine

dagen började redan inatt
jävla chipchineserna-burmaneserna satt och förde massa liv
men tills sist somnade jag väl
och sov väl i af ett par timmar innan det var dags att dra sig ur sängen
lägenheten var svinkall
och gå hela vägen till jobbet
började som kövakt
inte det mest glamorösa jobbet,
desklunch och fick lök trots allt >.<
hade dock en kul "gubbe" som ringde flera gånger
och typ hej det är jag och sen ja men vi hörs senare då :)
och det var lite kul
efter drygt 260samtal fick jag gå in på linan och ta massa komplicerat skit
men jag klarade mig bra
mycket tack vare martin som satt på chatten :P
dock var jag tvungen att lägga en service och det har jag inte gjort sen början av december kanske, så jag fick sitta över och göra det, övertid är ju inte fel
fina pengar trots allt och det kommer ju väl till pass


funderar på att byta hårfärg också.
vad tror ni om det kära läsare?
jag vet att ni läser det här ;)

Inga kommentarer: