fredag 1 januari 2010

Look after my heart - I've left it with you

sitter här och funderar på att klicka hem the twilight saga.
yes jag hars erien på svenska
MEN
jag måste ha den på engelska
MÅSTE LÄSA DEN PÅ ENGELSKA
för givetvis pratar jag om BÖCKERNA och absolut inte om filmerna
för mig är det nämnligen helt jävla otroligt att nån som läst böckerna kan gilla filmerna
filmerna är kanske - jag är inte övertygad - bra om man inte har läst böckerna
men jag tvivlar, kan inte ens påstå att den är välgjord.
därför har jag inte sett andra filmen, hur fan kan dom leva upp till den boken liksom?
kan garantera att jag inte skulle gråta floder till filmen
så var det med första boken vs filmen, blev aknappt ens berörd av filmen -tyvärr
boken däremot, ujujuj
och som min kära sambo kan intyga gråter jag ofta när jag ser på film
film kan bedömmas i hur många gråt-tillfällen som finns
gråter jag inte så var filmen troligtvis inte bra
och med det sagt, jag grät ikke nä'r jag såg twilight
men jag grät när jag läste boken
för guds skull era lata jävlar
läs boken
det kommer inte ta död på er
däremot kanske ni får lite mer till ordförråd . .

Inga kommentarer: