onsdag 20 januari 2010

onsdagen är slut
sett morden i midsommer
riktigt bra faktiskt
dock listade jag ut vääldigt tidigt att han var transa
men men
mina skills är tydligen såna
imorgon är det torsdag och då ska jag gå till ena grannen och skaffa mig en lokal
mejla mattias så han skriver ut och postar
samt städa hela köket golv till tak
och ha middagen klar när min man kommer hem ujja
husfrufronten går framåt
eller kanske inte just idag då jag sov middag i typ fyra timmar
men både jag och alla djuren tyckte det var mysigt som fan
dock inget som kan fortgå
så imorgon så går vi upp lite mindre tidigt och håller igång hela dagen
that's the plan anyway

har organiserat en lista på inredning till mitt drömhem också
dock inte fixat tapeter och färg än
men det ska nog bli bra det här
hittat jättefint hår jag vill ha också
det fattas bara några detaljer för att allt ska gå i lås
jobb lön och ett hus
mmm jo visst
eller att jag vinne rpå lotto
vann ju en tia sist

men nu ska jag borsta tänderna och krypa ner breve min oäkta man
han läser nog här innan han går till jobbet imorgon
så; älskling ha det så kul på jobbet, ring mig vid lunch, påminn mig om att mejla dig så du kan skriva ut så du kan posta breven och ta för guds skull med dom till jobbet
Jag älskar dig :*:*<3

Inga kommentarer: