onsdag 27 januari 2010

ingen big deal - shut up shut shut up don't wanna hear you

hahaha på ica frågade jag giiivetvis efter fel person xD illa - fick dock fram vad jag ville men han var på lunch som jag skulle prata med. ack ack, men dom skulle ju ringa så. annars ringer la jag imorgon eller något. fick intrycket att dom inte fattat någe beslut i af.

ur och guld var stängt pga läkarbesök i storstan. mindre kul.

men mina linser hade kommit idag i af så jag fick hämta ut dom. kanske man ser någonting också. vore en fördel och en smått drastisk förbättring. kuligt. men har inte orkat sätta in dom än, konstigt för man vill ju se xD

sen har vi lämnat hindersprövan till prästen, träffat prästen och bokat möte. miiinsann.

nu är jag hemma igen, trött, farmar, somnar snart. ser ellen och bon jovi är där. skaaapligt snygg är han, för att vara så gammal. och jag gillar att han fortfarande är gift med sin highschoolsweetheart, det är ju typ tusen hollywoodår xD 20 "normala" år var det visst sa dom nu.

och jaa, ännu fler åsikter om vårat bröllop har vi fått. Nej om personen inte fått en inbjudan så är personen ifråga inte bjuden. logiskt kan man tycka men tydligen inte. åhh va ska man säga. hade jag vetat att dte var så mycket besvär hade jag gjort som derek och meredith och gift mig på en postitlapp xD

Inga kommentarer: